پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

این وبلاگ به منظور سهولت دسترسی دانشجویان رشته ارشد علوم ارتباطات اجتماعی توسط بچه های دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ایجاد شده است.استفاده از آن برای عموم آزاد است

طبقه بندی موضوعی

باسلام

برای این امکان ارسال کامل تحقیق نبود که هنوز تکمیل نشده و از طرفی یکی از دوستان ما تقریبا 5 سال عمر خود را بر روی این کار گذاشته و درحال تهیه یک مستند و کتاب در این زمینه و موسیقی ها،فیلم ها،کلیپ ها،تصاویر،تیزرها و ...  شیطانی هستند،بنابراین فقط آن بخشی که بصورت علنی و در همه جا تقریبا مطرح شده را برای علاقه مندان بازنشر می کنم ...

http://s5.picofile.com/file/8121990526/4344RE.jpg

ضمیر ناخودآگاه:
شاید نتوان تعریف جامع و کامل و قابل لمسی از این موجود شگفت انگیز ارائه داد. اما می شود گفت ضمیر ناخودآگاه باعث همه خوشبختی ها، آرامش ها، موفقیت ها، رسیدن ها و همچنین باعث همه بدبختی ها، استرس ها، ناموفقیت ها و نرسیدن هاست. عجب موجود قدرتمندی است نه؟! بنا به عقیده ای، زیگموند فروید روانشناس برجسته، در اوائل قرن بیستم نخستین کسی بود که مفهوم ضمیر ناخودآگاه را مطرح کرد. وی عقیده داشت ذهن انسان به دو قسمت ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه تقسیم می شود که ذهن ناخودآگاه یا ضمیر ناخودآگاه مسئول رفتارهایی است که ما به اصطلاح می گوییم: “دست خودمان نیست!” ما نمی خواهیم زیاد وارد بحث علم روانشناسی شویم و چیزی که مهم است این است که  دلیل این “دست خودم نیست”ها را بشناسیم و بتوانیم آنها را کنترل کنیم و دست خودمان بشود چراکه سرنوشت انسان می تواند به دست خودش باشد نه دیگران و نه روزگار!
برای اینکه با ضمیر ناخودآگاه بیشتر آشنا شویم، بهتر است فکر کنیم هنگام خواب یا بیداری چه کسی تنفس، گردش خون و سایر اعمال داخل بدنمان را کنترل می کند. هنگام نزدیک شدن یک شیء خطرناک به چشممان چه کسی پلکهایمان را اتوماتیک می بندد. یک مثال دیگر می زنم. زمانی که شما شروع به یادگیری رانندگی می کنید کاملا با حواس جمع و ذهن خودآگاهتان تلاش می کنید تمام نکته ها را رعایت کنید و شش دانگ به جلوی خود نگاه می کنید تا درست رانندگی کنید و شاید حتی نتوانید حرف بزنید! اما بعد از مدتی که در رانندگی مهارت پیدا کردید، به راحتی و بدون تمرکز میتوانید در حین رانندگی، با موبایلتان حرف بزنید یا حواستان جای دیگر باشد. چه کسی رانندگی تان را کنترل میکند؟ ضمیر ناخودآگاه
شاید تا بحال برابتان پیش آمده در موقعیتی مثل سخنرانی یا آواز خواندن جلوی جمع قرار بگیرید و ناخودآگاه استرس تمام وجودتان را فرا بگیرد. یا مثلا یک موسیقی خاص یا مکان خاص به شما احساس خاصی می دهد. یا شاید حتی گاهی همینجوری(!) از یک نفر خوشتان نمی آید. چرا؟ چه کسی باعث تولید چنین احساساتی می شود؟ ضمیر ناخودآگاه
گفتگوهای درونی خود را به یاد آورید.حتما برایتان اتفاق افتاده که در زمانهایی احساس کنید یک نفر از درون با شما حرف میزند یا اصطلاحا بگویید “دلم این را می گوید”. شبها نیز که میخوابید و به اصطلاح خواب می بینید، این خوابها یا رویاها از کجا می آیند؟ این گفتگوها و این خوابها درواقع پیام ضمیر ناخودآگاه است.
افراد به اصطلاح باهوش و با استعداد را دیده اید که خیلی سریع همه چیز را یاد می گیرند؟ و یا تا حالا شده خودتان اندر حسرت یادگیری یک مهارت بمایند و آرزویتان این باشد که “ای کاش من هم می توانستم…” و فکر می کنید که نمی توانید. افراد موفق در کسب و کار را چطور؟ تا حالا برخورد داشته اید با آنها؟ به نظر میرسد اگر قحطی و خشکسالی هم بیاید و در بحران اقتصادی غرق هم بشویم آنها باز حسابی پول در می آورند و موفق هستند و همچنان ذهنشان پر از ایده های ناب و پول ساز است. چه کسی به آنها این نیروی قدرتمند را می دهد؟ چه کسی به آنها ایده میدهد؟
من که افراد زیادی را دیدم که هر چقدر تلاش می کنند به هدفشان نمیرسند. چند سال پشت کنکور یا هر امتحان دیگری می مانند اما قبول نمیشوند. به هر کاری دست می زنند اما موفق نمیشوند. هیچوقت طبق برنامه ای که تنظیم کرده اند عمل نمیکنند. چه کسی آنها را طوری برنامه ریزی می کند که به اهدافشان نرسند؟ چه کسی باعث می شود ما “دست خودم نیست” های فراوانی داشته باشیم؟ مسلما ضمیر ناخودآگاه
طبق تحقیقات دانشمندان ۹۷% تصمیمات انسان بر مبنای ضمیر ناخودآگاه است و همچنین ۹۷% دلیل نرسیدن به هدف بخاطر مخالفت او میباشد! درواقع علیرغم اینکه ما در ظاهر به مسائلی اعتقاد داریم یا نظرمان را در مورد چیزی به زبان می آوریم، ممکن است با اعتقاد و نظر درونی مان که از ضمیر ناخودآگاهمان ناشی می شود، متفاوت باشد. مثلا زمانیکه چیزی را درونمان سرکوب میکنیم یا با امر و نهی دیگران به زور رفتاری را انجام نمیدهیم، شاید در عمل آن رفتار از ما سر نزند و بیان کنیم که به فلان مسئله اعتقاد ندارم اما منبع تولید رفتار که همان ضمیر ناخودآگاه می باشد، سر جای خودش هست و به نحوی دیگر تمایلات خود را نشان می دهد.
حضرت علی علیه السلام می فرمایند :
دوای درد تو در درون توست ولی نمی بینی
و بیماری ات از خودت است ولی نمی فهمی
آیا می پنداری شی کوچکی هستی ،در حالی که جهان بزرگ در تو پیچیده است
و تو آن کتاب مبینی هستی  که با ایات آن نهان آشکار می گردد.
ویژگی های  ضمیر  نا خود آگاه
 1- ضمیر نا خودآگاه با تمام  نیرو و قدرتش، قوه ی منطق ،استدلال و تعقل ندارد و تمام پیامهایی که وارد آن می شود بی چون و چرا پذیرفته دقیقا اجرا می کند
2-ضمیر نا خودآگاه انسانها می توانند با هم مرتط شوند (توانایی خواندن افکار دیگران از این مقوله است)
3-ضمیر نا خودآگاه انسان تحت شرایطی خاص می تواند به تمام اطلاعات جهان و یا همان شعور جهانی دسترسی پیدا کند و دانشی بالاتر از درک وفهم شما را جذب نموده و به شما انتقال دهد. بر اساس همین واقعیت ضمیر نا خودآگاه مسائل و مشکلات را نیز به صورت خارق العاده ای حل می کند
4- هرگاه بین ضمیر خوداگاه و نا خودآگاه اختلافی پیش اید همیشه نا خودآگاه برنده است چرا که قدرت اجرائی در دست ناخودآگاه بوده به همین دلیل است که گاهی اوقات با اینکه در کاری مصمم هستید  اما به دلایل فوق موفق به انجام آن نمی شوید.(تفاوت موجود در هنگام راه رفتن بر روی لبه ی جو و لبه ی بام)
مسائلی که در طول روز با آن سر وکار دارید وشاید به نظر شما(ضمیر خود آگاه) خیلی بزرگ و مشکل باشد از نظر ضمیر نا خودآگاه بسیار کوچک و حل شدنی است چرا که 90% قدرت ذهن را در اختیار دارد.
تمام جملاتی که در گفته یا شنیده می شوددر نا خودآگاه ظبط شده و در اثر تکرار زیاد اجرا می شود
حضرت عیسی علیه السلام :اگر آرزو کنی که این کوه در مقابلت نباشد و باور داشته باشی که نیست در اینجا نخواهد بود
رسول اکرم صل الله و علیه وآله وسلم:اگر در حین دعا ایمان داشته باشی که در همان لحظه دعایت برآورده می شود حتما مستجاب خواهد شد
سخنرانی معکوس یک تئوری از نوع شبه علم است که توسط David john Oates مطرح شد.
این تئوری مدعی است که در طول فرایند تولید زبان گفتاری، بلندگوهای بشری پیامهای پنهانی را در گفتار جای میدهند که بر اساس افکار درونی گوینده، هنگام بیان کلام است.
به زبان ساده تر، وقتی فردی جمله یا متنی را “میگوید” احساس واقعی آن فرد را میتوان از کلامش به صورت کلماتی استخراج کرد.
 Oates کاربردهای این تئوری را در روان درمانی، جرم شناسی و مذاکرات تجاری و کاری میداند، هرچند این تئوری از سوی جریان های اصلی علمی و مراکز دانشگاهی رد شده اما نمونه هایی که برای اثبات آورده شده بسیار جالب اند.
ادعای Oates این است که در حالت گفتار به صورت عادی به طور متوسط هر 15 الی 20 ثانیه  کلمات  مرتبط از ضمیر ناخودآگاه فرد در جهت عکس تولید می شود. یعنی اگر کلام را برعکس بشنوید ( گزینه reverse در تمام نرم افزار های ویرایش صوت موجود است ) کلماتی بیان می شود که اگر پشت هم قرار بگیرند جمله ای معنا دار برخواسته از ضمیر ناخودآگاه می سازند. به ادعای او این پدیده وابسته به بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات انسانی است و در هر فرم دیگر نیز وجود دارد!

پیام ناخود اگاه حاصل از این پنهان کاری بر ضمیر انسان تاثیر می گذارد اما میزان تاثیر آن مشخص نبوده و در افراد مختلف متفاوت است ، برای نمونه در یک فروشگاه در امریکا پیام ناخوداگاهی در میان آهنگ لایتی که از بلندگوهای آنجا پخش می شد گنجانده شد که بارها عبارت های "دزدی نکنید" را تکرار می کرد پس از چندی آمار دزدی در فروشگاه کاهش یافت.

موسیقی به خودی خود محرک عمل غیر ارادی در ماست مثل تکان دادن ریتمینگ دست یا پا که بعضی مواقع خود متوجه آن نیستیم،وای به حال وقتی که پیام شیطانی هم داشته باشد.اینها خوراک ناخودآگاه هستند، به فکر سلامتش باشید و هر چیزی را به خوردش ندهید.

خواننده داخل و خارج هم نمی شناسد. پخش تلویزیون و ماهواره هم ندارد. برای مثال سلام از فریدون آسرایی که چند وقتی ست مثل پیام بازرگانی بین شبکه ها پخش می شود و همچنین آهنگی از خواجه امیری، یا بنیامین و غیر.... که ممکن است خواننده ویا آهنگ ساز ازآن  بی خبر باشند.
نهان‌سازی در برگردان یا وارون‌نگاری صوتی (به انگلیسی: Backmasking) روشی‌است برای ضبط صدا که در آن نوا یا پیامی صوتی، به صورت وارونه بر روی نوار آهنگی دیگر ضبط شده و مستتر می‌شود. وارون‌نگاری کاربردی دانسته و تعمدی است و برخی افراد بر این باورند که می‌توان پیغامی را بدین وسیله به شنونده، بدون اینکه از آن آگاه باشد و بدون اینکه خود بخواهد منتقل نمود.

نخستین بار بیتلز با بهره‌جویی از برگردان آواز و موسیقی‌شان در ضبط آلبوم روُلور (۱۹۶۶)، وارون‌نگاری را به مردم شناساندند.از آن زمان هنرمندان موسیقی از این شگرد برای جلوه‌های مختلف هنری، فکاهی و هزلی در آثارشان - چه به صورت آنالوگ و چه دیجیتال - استفاده کرده‌اند. این روش همچنین برای سانسور واژه‌ها یا عبارت‌های نامناسب و پدیدآوردن یک نسخهٔ پاکسازی‌شده از ترانه، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وارون‌نگاری در آمریکا از دههٔ ۱۹۸۰ زمانی که نهادهای مذهبی به‌کارگیری‌اش را توسط گروه‌های برجستهٔ موسیقی در راستای اندیشه‌های اهریمنی دانستند، منشأ کشمکش‌هایی گردید که تظاهرات صفحه‌سوزان و وضع قانون ضد نهان‌سازی در برگردان توسط قانون گذاران ایالتی و فدرال امریکا را در پی داشت. اینکه نهان‌سازی در برگردان می‌تواند به‌صورت زیر آستانه‌ای بر شنوندگان تأثیر کند یا خیر، پرسشی است که هنوز مورد چالش است.
پدیدهٔ نهان‌سازی در برگردان در شماری از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب تلوزیونی کاربرد داشته یا بدان اشاره گردیده است. در بخشهایی در قسمت «وارونه»از سریال تلوزیونی کمدی-تخیلی رد دوارفکه داستان آن در بخشی از کرهٔ زمین می‌گذرد که در آنجا گذر زمان به عقب است، عملاً فیلم برعکس پخش می‌شود و گفتارهای وارونهٔ نامفهوم، با زیرنویس نشان‌داده می‌شوند. در یک صحنه مجادله در مشروب فروشی اگر دیالوگ وارونه‌شده را برگردان کنیم جملاتی شنیده می‌شود که برخلاف زیرنویس نوشته شده درحال مسخره کردن شنوندگانی است که با صرف وقت این پیام را دریافت کرده‌اند.[در بخشی از فیلم انیمیشن سینمایی بیویس و بات‌هد امریکا را می‌نمایند(۱۹۹۶)سکانسی از توهمات بیویس و بات‌هد در صحرا شامل صداهایی است که اگر برگردانده شود به‌وضوح جملات «همه برید کالج، درس بخونید، حسابی درس بخونید» از زبان بیویس و بات‌هد شنیده می‌شود
در فیلم کمدی نیکی کوچولو (۲۰۰۰، شخصیتی در تلاش است تا ثابت کند پیامی شیطانی در آلبوم آزی آزبورن نهفته است. در این زمان قهرمان فیلم (یکی از فرزندان شیطان با بازیگری آدام سندلر[ت ۷۳]) به او می‌گوید آزی همواره در مورد پیام‌های شیطانی‌اش صادق و روراست بوده و هرگز ازاین تدابیر استفاده نمی‌کند. در عوض گروهی با سبکی ملایمتر همچون شیکاگو پیام شیطانی «به نام اهریمن تورا فرمان می‌دهم تا بغض و کینه را در سرتاسر جهان پراکنده سازی را در برگردان آهنگش نهان‌سازی نموده است.

در قسمتی[از سری سال ۲۰۰۱ سریال تلوزیونی خانوادهٔ سیمپسون]، بارت عضو گروه موسیقی با نام بچه‌های پارتی می‌شود که ترانهٔ «بمب را بنداز» آنها دربردارندهٔ جملهٔ مبهمی‌استکه بارها از زبان رقاصه‌های عرب بازگو می‌شود. لیزا درپی گمان‌برانگیز بودن بیت، آنرا وارونه پخش می‌کند و پیام نهان‌سازی شدهٔ «به نیروی دریایی بپیوندید»را در برگردان ترانه کشف می‌کند و درمی‌یابد که این گروه همچون ابزاری دردست نیروی دریایی امریکا برای انتقال پیام‌های زیرآستانه‌ای عمل می‌کند. در قسمتی دیگر که پل مک‌کارتنی درآن به ایفای نقش خویش پرداخته وارون یکی از آهنگ‌های او پخش می‌شود و جملهٔ «اوه، در ضمن، من هنوز زنده‌ام» پدیدار می‌شود که اشاره‌ای طنزگونه دارد به واقعهٔ شایعهٔ مرگ او در دههٔ ۱۹۷۰ دارد.


 بعد از خواندن این مطلب شما خودآگاه می شوید نسبت به پیام های ناخودآگاه اطرافتان، توجیه شما برای شنیدن موسیقی شاید برای من قابل قبول باشد ولی ناخودآگاه توجیه ناپذیر است و مهم اوست که مستقیم بر اعمال ما اثر دارد. مواظب ناخودآگاه خود باشید و خود آگاه آن را به خطر نیندازید.
حال اگر این نمونه های معکوس گفتاری را در قالب ترانه بگنجانند می توانند افکار و عقاید شخص شنونده را بدون اینکه خود متوجه شود در طول زمان به سمت هدف ترانه هدایت کرد زیرا همان طور که قبلا ذکر شد در جدال ضمیر ناخود آگاه و خود آگاه همیشه ناخود آگاه پیروز است.حال به بررسی چند نمونه می پردازیم:
نمونه1:
¨      اصل :
¨       مگه جردن چی داره،
¨       میگن تو هر دقیقه اش،
¨       دل میشه تیکه پاره آخ،
¨       پسر دخترا،
¨       پسر دخترا،
¨       مگه جردن چی داره میگن تو هر دقیقه اش،
¨       دل میشه تیکه پاره
¨      پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره م
¨      یگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره
¨      برگردان :
¨       الله نگید،
¨      بشین بریم، یا حبیب،
¨       الله، هو نگین الله نگید
¨      ، بشین بریم، یا حبیب، الله،
¨      هو نگین ملودیش دندان شکن،
¨      عادت کن به غاصب،
¨       عادت کن به غاصب
¨      الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله،
¨      هو نگین ملودیش دندان شکن،
¨      عادت کن به غاصب، عادت کن به غاصب الله نگید،
¨      بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین ملودیش دندان شکن
نمونه2:
¨      اصل :
¨       بزن بریم به سرعت برق و باد،
¨       بزن بریم از اینجا بزن بریم،
¨       عشقه و داد و بیداد،
¨       بزن بریم از اینجا بزن بریم باداباد،
¨       عشقه و داد و بیداد بزن بریم از اینجا،
¨       بزن بریم از اینجا
¨       برگردان :
¨       آه ای ضمیر غاصب،
¨       آه ای ضمیر غاصب دادی [به] بلاد مشرق،
¨       تا باد امید کاذب کاش ای ضمیر غاصب،
¨       دادی [به] بلاد مشرق میر غاصب آه این ضمیر غاصب
نمونه3:
¨      اصل :
¨       What a nice surprise , what a nice surprise Bring your alibis
¨      ترجمه : (چه سورپریز خوبی ، چه سورپریز خوبی شواهدتان را با خود بیاورید )
¨      برگردان :
¨      Satan , where are you now Just send me
reward , please send it all
ترجمه :( ای ابلیس ، اکنون کجا هستی ؟ برایم پاداشی بفرست ، تمام آنرا بفرست )
 نمونه4:
¨      اصل :
¨      Welcome to the hotel California Such a lovely place, such a lovely place Such a lovely face Plenty of room at the hotel California (ترجمه : به هتل کالیفرنیا خوش آمدید چه مکان عاشقانه ای، چه مکان عاشقانه ای چه صورتهای زیبایی چقدر اتاق در هتل کالیفرنیا هست)
¨      برگردان :
¨      We all pray the ways you lead and your relige Satan we love your
¨      religion We only love your religion We're under your religion We all pray the ways you lead : please welcome
¨      ترجمه :( ما همه، راههایی را که تو نشان داده ای و مذهب تو را می پرستیم ای ابلیس، ما به مذهب تو عشق می ورزیم ما فقط به مذهب تو عشق می ورزیم ما تحت مذهب تو هستیم ما راههایی که تو نشان داده ای را می پرستیم                                                                                                             
اگر تاریخ موسیقی برگردان را بررسی کنیم جای پای یهود را در آن خواهیم دید و در حال حاضر بودجه های بسیار زیادی را به این امر اختصاص داده اند تا در نهایت بتوانند کنترل افکار جامعه را در دست بگیرند برای خواسته اصلیشان یعنی حکومت کردن بر کل دنیا و ایجاد نظم نوین جهانی.
 
نمونه آهنگ معروف هتل کالیفرنیا:
هتل کالیفرنیا - کلیسای شیطان
- Hotel california - Church of satan
------------

ترانه ای که شاید هزاران بار شنیده ایم و گاها بیش از سرود ملی هر کشوری از رادیو ها پخش شده است . و اما ترانه هتل کالیفرنیا در اصل ترانه ایست تقدیم شده به کلیسای شیطان. ترانه ای ساخته شده توسط گروه ایگلز برکشیده ای دیگر از سازمان پلید ایلومیناتی.
در کاور آلبوم هتل کالیفرنیا، در بالکن هتل وقتی تصویر را زوم میکنیم تصویری ش...خصی هویدا میشود که آن کسی نیست مگر آنتوان لاوی!!! اسقف اعظم کلیسای شیطان واقع در سانفرانسیکو در ایالت کالیفرنیا(لازم به ذکر است که ایالت کالیفرنیا از اصلی ترین مناطق صهیونیست نشین دنیاست). و همچنین پشت سر اعضای ایگلز تصویر 2 موجود شیطانی نیز دیده میشود. حال کافیست کمی با دقت به ترانه هتل کالیفرنیا نگاه کنیم:

درآزاد راهی تاریک و سوت و کور ،خنکای باد در موهایم
هوا آکنده از بوی تند کالیتاس (نوعی مخدر گیاهی)
در فاصله ای دور پیش رو ،نور لرزان چراغی را دیدم
سرم سنگین شد و چشمانم سیاهی رفت
ناگزیر بودم که شب را توقف کنم
;آنجا دختری در میانه درایستاده بود
صدای زنگ ورود به هتل راشنیدم
, با خودم در این فکر بودم
که این می تواند بهشت باشد یا می تواند جهنم باشد
سپس شمعی روشن کرد و راه را بمن نشان داد
, پائین راهرو صداهائی بود
فکر کنم که شنیدم می گفتند
به هتل کالیفـــــــــــــــرنیا خوش آمدی**
چه جای دل انگیزی
چه صورت دوست داشتنی ای**
اتاقهای زیادی در اینجا هتل کالیفرنیا
تمام طول سال خواهید یافت
ذهن او بسان توری نازک پیچیده شده ای است، او صاحب این مرسدس است
پسرهای خیلی زیبائی را از آن خود کرده که دوست خطابشان می کند
وه ، که چگونه در حیاط پایکوبی میکننند ، تابستان گرم و دلچسب
بعضی می رقصند که به خاطر بسپارند
بعضی می رقصند که فـــــــراموش کنند
, سپس پیشخدمت را صدا زدم
لطفا" شراب مرا بیاورید
او گفت که از **1969 ** آن مشروب را اینجا نداشته ایم
, و همچنان آن صدا ها از دور دست فریاد می زنند
در نیمه های شب بیدارت می کنند
تا بشنوی که می گویند
به هتل کالیفرنیـــــــــــــــا خوش آمدی
چه جای دل انگیزی
چه صورت دوست داشتنی ای
آنها به خوشی در هتل کالیفرنیا روزگار را می گذرانند
عذر تو چه تصادف جالبی را به دنبال داشت
آینه های روی سقف
شامپاین عالی در (ظرف) یخ
**دختر گفت که ما با میل خود در اینجا زندانی هستیم**
در اتاق رئیس هتل
برای جشن دور هم جمع شدند
با چاقوهای فلزی خود ضربه می زدند
اما قادر به کشتن آن شریر نبودند
آخرین چیزی که به یاد می آورم
در حال دویدن به سوی در بودم
می بایست راه برگشت
به جائی که قبلا بودم را پیدا می کردم
, مسئول شب گفت : آرام باش
ما برای پذیرا شدن اینجا هستیم
**شما می توانید هر زمان که مایلید قصد رفتن(تصویه حساب) کنید
**اما هرگــــــــــــز نمی توانید اینجا را ترک کنید........................




On a dark desert highway ,cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw a shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway;
I heard the mission bell
And I was thinking to myself,
’this could be heaven or this could be hell’
Then she lit up a candle and she showed me the
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say...
Welcome to the hotel california
Such a lovely place
Such a lovely face
Plenty of room at the hotel california
Any time of year, you can find it here
Her mind is tiffany-twisted, she got the mercedes bends
She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends
How they dance in the courtyard, sweet summer sweat.
Some dance to remember, some dance to forget
So I called up the captain,
’please bring me my wine’
He said, ’we haven’t had that spirit here since nineteen sixty nine’
And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say
Welcome to the hotel california
Such a lovely place
Such a lovely face
They livin’ it up at the hotel california
What a nice surprise, bring your alibis
Mirrors on the ceiling,
The pink champagne on ice
And she said ’we are all just prisoners here, of our own device’
And in the master’s chambers,
They gathered for the feast
The stab it with their steely knives,
But they just can’t kill the beast
Last thing I remember, I was
Running for the
I had to find the passage back
To the place I was before
’relax,’ said the night man,
We are programmed to receive.
**You can checkout any time you like,
But you can never leave!**

** آری به کلیسای شیطان خوش آمدی ....
جاییکه پسرهای خیلی زیبائی را از آن خود کرده جاییکه به تو شهرت میدهد به تو ثروت میدهد
به کلیسای شیطان خوش آمدی.....
وه که چگونه در حیاط پایکوبی میکننند میتوانیند هرکاری که میخواهند بکنند هرگونه که میخواهند شهوات خود را ارضا میکنند چگونه سکس گروهی میکنند چگونه اکس پارتی میگیرند استخر پارتی برگزار میکنند عجب جای دل انگیزی!!!!
اما....دختر گفت که ما  با میل خود  در اینجا زندانی هستیم
.......آری به کلیسای شیطان خوش آمدی..اما بخاطر داشته باش که :هرگــــــــــــز نمی توانید اینجا را ترک کنید
. . . این است معنای واقعیه هتل کالیفرنیا

مقاله آقای رائفی پور هم می تواند اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار دهد.اینجا

چند نمونه برای دانلود:

دانلود قطعه ی اول با حجم ۱٫۶۴ مگابایت

دانلود قطعه ی دوم با حجم ۶٫۲۳ مگابایت

دانلود قطعه سوم با حجم ۱٫۴۸ مگابایت

دانلود قطعه ی چهارم با حجم ۳٫۷۷ مگابایت

دانلود قطعه ی پنجم با حجم ۸٫۳۴ مگابایت

دانلود قطعه ی ششم با حجم ۲٫۷۴ مگابایت

دانلود قطعه ی هفتم با حجم ۲٫۶۱ مگابایت

دانلود قطعه ی هشتم با حجم ۱٫۳۷ مگابایت

دانلود قطعه ی نهم با حجم ۸۶۰ کیلوبایت

دانلود قطعه ی دهم با حجم ۱٫۶۱ مگابایت

دانلود قطعه ی یازدهم با حجم ۹۹۸ کیلوبایت

دانلود قطعه ی دوازدهم با حجم ۴٫۴۹ مگابایت

دانلود قطعه ی سیزدهم با حجم ۴٫۸۶ مگابایت

دانلود قطعه ی چهاردهم با حجم ۳٫۰۷ مگابایت

دانلود قطعه ی پانزدهم با حجم ۱٫۵ مگابایت

دانلود قطعه ی شانزدهم با حجم ۴٫۰۶ مگابایت

دانلود قطعه ی هفدهم با حجم ۹۵۲ کیلوبایت

نکته اول * اصل تحقیق متعلق به دوستان عزیزم در کانون مهدویت است و دوستان جنبش مصاف هم در این زمینه فعالیتهای خوبی داشته اند، ماهم بصورت تکمیلی و با یکی از دوستان خوبمان در زمینه کنترل ذهن ،شرطی کردن ناخودآگاه و تکرار برای فراموشی مختصر کارهایی کرده ایم.کارهایی در زمینه سازمان های فعال در این زمینه مثل دارپا هم توسط گروه های مختلف به خوبی انجام شده که می تواند بعضی نسخه های فارسی را در اینترنت پیدا کنید.
نکته دوم * ویکی پدیا تحقیق جامعی در زمینه موسیقی برگردان ارائه کرده است،البته ما روی عکس و فیلم بیشتر کار کردیم ولی چون این بخش قریب 10 سال است مورد توجه قرار گرفته بنده هم اینجا بیشتر به موسیقی پرداختم و بعضی نمونه های در دسترس را قرار دادم،می توانید بررسی های ویکی پدیا را اینجا بخوانید که با نمونه های صوتی زیادی همراه است که بیشتر به دهه های 60 و 70 برمی گردد و با زرنگی طوری وانمود کرده اند که امری دم دستی و بعضا توهمی و یا بی اهمیت است که همه در موردش می دانند و ببینید خودمان گفتیم! در صورتی که اصلا اینطور نیست و توضیحات زیادی در مورد آن وجود دارد...
نکته سوم * هر گردی گردو نیست ولی طبق تحقیقات شنیدن کلاً موسیقی و آنهم بصورت افراطی اثرات مخرب فوق العاده بر جسم و روح دارد.یکی برای اینکه بنده را قانع کند موسیقی خوب است می گفت پخش موسیقی باعث شده گاوها بیشتر شیر بدهند! بنده به او گفتم ، مگر قرار است ما شیر بدهیم و نکته بعد تحقیقات گروهی دیگر بر روی گاوهایی بود که موسیقی گوش می کردند،عمر آنها کمتر می شد و معمولا دچار اختلال روانی بودند و جسم آنها در مقابل بیماری ها ضعیف تر عمل می کردند...
نکته چهارم * دوستان در رابطه با ملودی ها و شاعران و خواننده های شیطانی بیشتر تحقیق کنید.مدونا،منسون،بریتنی،ریحانا،لیدی گاگا و ... کاملاً بر اساس سبک و سیاق های شیطانی اشعار و ملودی ها را انتخاب می کنند و حتی دکوراسیون،گوشش ، نوع حرکات و رقص آنها بر اساس مناسک هاست...
ببخشید اینقدر سرسرکی و سطحی شد ولی چون وقت زیادی نداشتم و از طرفی معذوراتی بود برای بیان برخی مطالب بنا به آنچه ابتدا توضیح دادم به همین مقدار اکتفا نکنید و می توانید مطالب بیشتری در این زمینه با تلاش بیشتر بدست بیاورید،کار دوستان هم اگر آماده پخش شد حتما در جریان قرارتان می دهم.اگر دوستان سوالی داشتند در حد وسع درخدمتم.
یاحق

نظرات  (۲)

۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۱ مهدی زرین نام
این لینک ها رو ببینید حتما 

مرتبط با همین موضوعه

http://www.aparat.com/v/j6Zdv

http://www.aparat.com/video/video/result?text=%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C&secfrdcodedvar=b6d16e4c6b9b26157452ffdc1422b1034b15f7c6&btnSubmit=+&data%5Bcheckgetrequest%5D=true&frm-id=13992078365366379ca633a


۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۲ مهدی زرین نام
این لینک ها رو ببینید حتما 

مرتبط با همین موضوعه

http://www.aparat.com/v/j6Zdv

http://www.aparat.com/video/video/result?text=%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C&secfrdcodedvar=b6d16e4c6b9b26157452ffdc1422b1034b15f7c6&btnSubmit=+&data%5Bcheckgetrequest%5D=true&frm-id=13992078365366379ca633a


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی