پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

این وبلاگ به منظور سهولت دسترسی دانشجویان رشته ارشد علوم ارتباطات اجتماعی توسط بچه های دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ایجاد شده است.استفاده از آن برای عموم آزاد است

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰شهریور

به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می رساند دروس روش تحقیق،وصایای امام خمینی (ره) و آشنایی با کامپیوتر که در مقاطع کاردانی و کارشناسی نگذرانده اند لازم است دروس مذکور را در مقطع ارشد و قبل از دفاع پایان نامه اخذ و آن را بگذرانند در صورت عدم رعایت این دستور العمل،فارغ التحصیلی دانشجو امکان پذیر نخواهد بود.

دانشجوی ارشد
۱۵شهریور

با عرض سلام و تبریک به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد امام مهربانی علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، جهت راهنمایی دوستان مطالبی را عرض می کنم،ان شالله مفید باشد:

1- اطلاعیه ی دروس ارائه شده در بخش آموزش ، سایت اتوماسیون به نشانی{اینجا} قابل دسترس است ، با این حال بنده برنامه را ساده سازی کردم به لحاظ ساختاری و در انتهای همین متن خدمتتان تقدیم می کنم تا استفاده بفرمائید.

2- دروس پیشنیاز را حتماً سعی کنید بصورت تمام و کمال اخذ کنید تا در ترم آخر که پایان نامه را باید ارائه کنید فرصت بیشتری داشته باشید.نگران تعداد روزهای بیشتر نباشید،به هرحال می شود با شروع ترم هماهنگی هایی برای رفع مشکل کرد.

3- دروس اصلی بعنوان واحد موثر محسوب می شوند پس با اخذ دروس پیش نیاز محدودیت انتخاب حتی تا 20 واحد هم ندارید.

4- درس آشنایی با کامپیوتر برای دانشجویانی که رشته ی کارشناسی آنها کامپیوتر بوده است نیازی نیست و باقی دوستان باید اخذ کنند،همچنین روش تحقیق هم جزء دروس پیشنیاز گویا اضافه شده است.اصول علم اقتصاد هم معرف حضورتان از قبل هست!وصیت نامه ی حضرت امام(ره) نیز مشخص است،آنهایی که کارشناسی پاس کرده اند نیاز نیست و باقی الزامی است.

5- برای انتخاب واحد و شهریه طبق اعلام پرتال،بدهی گذشته + شهریه ثابت الزامی است.شهریه ثابت حدود 1میلیون و 100 هزار تومان است.

6- انتخاب واحد ورودی های 92 در مقطع  کارشناسی ارشد از ساعت 13 الی 16 سه شنبه 18 شهریور ماه است.دانشجویانی که به هر دلیلی در محدوده زمانی مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند از ساعت 21 تا 24  همان روز می توانند جهت انتخاب واحد اقدام نمایند.

7- دوستان عنایت کنند،چون بچه های کلاس های مرتبط و غیرمرتبط به شکلی با یکدیگر هماهنگ شده اند،برای حفظ این انسجام دوستان (مرتبط) طبق لیست آماده شده که در ادامه تقدیم می شود، قسمت های آبی رنگ را انتخاب کنند و دوستان(غیرمرتبط) قسمت های سفید را ، تا در طول ترم مانند قبل مشکل جا به جایی و مسائل این دست را نداشته باشیم.

موفق و پیروز باشید.


لیست دروس ارائه شده در نیمسال اول تحصیلی 93-94:


برای دریافت تصویر با کیفیت تر روی آن کلیک کنید


* در دروس پیش نیاز ، رنگ جدول مهم نیست بلکه زرنگی خودتونه :) چون رفقای مرتبط که نیازی به پاس کردن دروس ندارن و فقط غیرمرتبط های بنده ی خدا باید تدبیری برای کمتر شدن روزهایشان بی اندیشند.

دانشجوی ارشد
۱۵شهریور

مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمان  در سامانه نقل و انتقالات تا 93/06/20 تمدید گردید. جهت ثبت درخواست به آدرس www.iau.ac  مراجعه  و در قسمت اطلاعیه ها به لینک سامانه  نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه  آزاد مراجعه فرمایید .

دانشجوی ارشد
۱۰شهریور
دانشجوی ارشد
۱۰شهریور

 دانلود فایل تقویم آموزشی



انتخاب واحد ورودی 92 در مقطع  کارشناسی ارشد از ساعت 13 الی 16

دانشجویانی که به هر دلیلی در محدوده زمانی مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند از ساعت 21 تا 24  می توانند جهت انتخاب واحد اقدام نمایند

دانشجوی ارشد
۱۰شهریور

به اطلاع کلیه متقاضیان دریافت وام بلند مدت (دولت)  در نیمسال اول 93-94 می رساند ، جهت ثبت نام از تاریخ 1393/06/05 لغایت 1393/06/20 پس از تکمیل فرمهای پیوست به صندوق رفاه دانشجویی مراجعه نمایند.

تذکر : پرداخت شهریه ثابت به صورت نقدی بوده و وام بعد از انتخاب واحد و فقط به شهریه متغیر تعلق می گیرد.
تذکر : جهت اطلاع از انواع وام های صندوق رفاه دانشجویی واحد می توانید به صفحه معاونت اداری و مالی به نشانی http://financial.damavandiau.ac.ir/fa مراجعه نمایید.
تذکر: دانشجویانی که در ترم های قبل از این وام استفاده نموده اند فقط می بایست فرم شماره 21 را تکمیل و به همراه کپی کارت دانشجویی به صندوق رفاه واحد تحویل نمایند.

دانشجوی ارشد
۱۰شهریور

دانشجویان گرامی پردیس علوم و تحقیقات دماوند با عنایت به تجمیع سرورهای واحد، از این پس برای ورود به پورتال شخصی خود از سامانه سیدا 1و یا سامانه سیدا 2، در صفحه اصلی وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اسثفاده نمایید.

ضمنا در صورت مشاهده هرگونه اشکال در دسترسی به اطلاعات خود و یا مغایرت در آن سریعا به بخش­های مربوطه مراجعه نمایید.

دانشجوی ارشد