پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

این وبلاگ به منظور سهولت دسترسی دانشجویان رشته ارشد علوم ارتباطات اجتماعی توسط بچه های دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ایجاد شده است.استفاده از آن برای عموم آزاد است

طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۶آذر
تذکر: تاریخ امتحان ارتباطات توسعه استاد میراسماعیلی به  1392/10/24 تغییر پیدا کرده است. ساعت امتحان ثابت مانده است.
دانشجوی ارشد
۲۶آذر

قابل توجه همکلاسی های محترم

به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند:
1- دانشجویانی که عکس آنها در پورتال شخصیشان قابل رؤیت می باشد می توانند جهت دریافت کارت دانشجویی خود به ساختمان شماره یک مجتمع واحد دماوند، طبقه سوم، قسمت صدور کارت مراجعه نمایند.
2- جهت دریافت گواهی اشتغال به تحصیل لازم است متقاضیان درخواست خود را از طریق پورتال آموزشی ثبت نموده و جهت دریافت آن به ساختمان شماره یک مجتمع واحد دماوند، طبقه سوم، قسمت صدور کارت مراجعه نمایند.

دانشجوی ارشد
۲۶آذر

با سلام

با توجه به درخواست دوستان،امروز جزوه کامل تدریس شده توسط استاد حاجیان را قرار دادم. باذکر صلوات دانلود کنید.

دانلود | حجم 1.3MB


*فایل بصورت PDF ارائه شده است و برای بازکردن آن به نرم افزارهای Pdf reader نیاز دارید.

دانشجوی ارشد
۱۵آذر

 متغیر چیست؟

متغیر یک مفهوم است که بیش از دو یا چند ارزش یا عدد به آن اختصاص داده می­شود. به عبارت دیگر متغیر به ویژگی­هایی اطلاق می­شود که می­توان آنها را مشاهده یا اندازه­گیری کرد. و دو یا چند ارزش یا عدد را جایگزین آنها نمود. عدد یا ارزش نسبت داده به متغیر، نشان­دهنده تغییر از یک فرد به فرد دیگر یا از یک حالت به حالت دیگر است. میز یک مفهوم است نه متغیر، اما وزن میز یک متغیر است.

مفهوم میز به تنهایی بر وجود ارزش­های چندگانه دلالت نمی­کند و برای مثال، به همین دلیل این مفهوم مشخص نمی­سازد که چه ویژگی یا ویژگی­هایی از آن مورد نظر است. و برای مثال، کدام­یک از ویژگی­های رنگ، وزن یا ارتفاع میز مورد مشاهده یا اندازه­گیری قرار گرفته است. کرلینجر (1986) معتقد است متغیر یک نماد است که
می­توان عدد یا ارزش را جایگزین آن کرد. به عنوان مثال، X یک متغیر است، و در حقیقت نمادی است که می­توان عدد یا ارزش را جانشین آن قرار داد.

گاهی اوقات ویژگی­هایی که در یک پژوهش اندازه­گیری می­شوند، ممکن است در پژوهش دیگر ثابت نگهداشته شوند. متغیر در مقابل ثابت قرار دارد. ثابت به ویژگی­هایی اطلاق می­شود که دارای ارزش مساوی و یکسان است و میزان آن در همه افراد یا اشیاء یا حوادث به یک اندازه است. به عنوان مثال، اگر در پژوهشی دانش­آموزان کلاس چهارم به عنوان آزمودنی به کار روند، «کلاس» ثابت است، یا اگر در یک پژوهش دانش­آموزان ده ساله مشارکت داشته باشند، «سن» ثابت است.

دانشجوی ارشد
۱۴آذر
پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات ایران امروز درگذشت.

خبرگزاری فارس: پدر علوم ارتباطات ایران درگذشت+زندگینامه

دانشجوی ارشد
۱۲آذر

سلام

ادامه جزوه درس استاد حاجیان که توی جلسه  روز دوشنبه 11 آذر ارائه داد رو برای دانلود گذاشتم.

جزوه درس مبانی پژوهشی ارتباطات استاد حاجیان

دانشجوی ارشد
۰۷آذر
باسلام خدمت دانشجویان ارشد پردیس دماوند
اکثر دوستان هم دانشگاهی فکر کنم این روزها با این مشکل روبه رو هستند که می خواهند تحقیقی را به استاد تحویل دهند و یا بر روی آن کار می کنند ولی در نوشتن بیان مسئله با ابهام روبرو هستند.بنابراین این مطلب را پس از جستجو و ویرایش خدمت شما تقدیم می کنم.
بیان مساله درواقع قسمت بسیار مهم هر پروپوزال بوده و تقریبا در تمامی پروپوزالهای پژوهشی حضور دارد. بیان مساله اولین بخش محتوایی پروپوزال است و تاثیر تعیین کننده ای در ارزشیابی پروپوزال دارد و کیفیت بیان مساله، نشان دهنده میزان آشنایی محقق با موضوع تحقیق است. ذیلا به 10 سوال مهم در باره نحوه طراحی بیان مساله در پروپوزالها می پردازیم.




دانشجوی ارشد
۰۶آذر

در این پست فایل شماره 1 و فایل شماره 2 پاورپوینت درس اقتصاد ارتباطات جمعی دکتر حسینی دانا را قرار دادیم.احتمالا این دو فایل برای امتحان پایان ترم کفایت می کند.

*فایل شماره 2 اضافه شده است.

 دانلود فایل 1 | حجم 277KB

دانلود فایل 2 | حجم 874KB


دانشجوی ارشد
۰۶آذر

این فایل PDF شامل 6 درس ابتدایی است.

زبان

دانلود |حجم 281KB

دانشجوی ارشد
۰۶آذر

دوستانی که برای ورود به پرتال خود دچار مشکل بودند،گویا اشکال رفع شده.

در سایت دانشگاه آدرس جدیدی ذکر شده با این شرح:

به اطلاع می رساند، دانشجویان گرامی جهت مراجعه به پورتال شخصی خود می بایست به نشانی 85.133.168.135//:http مراجعه نمایند.