پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

پایگاه اطلاع رسانی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرتال برای تبادل اطلاعات دانشجویان ارشد پردیس تحصیلات تکمیلی دماوند ایجاد شده است

این وبلاگ به منظور سهولت دسترسی دانشجویان رشته ارشد علوم ارتباطات اجتماعی توسط بچه های دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ایجاد شده است.استفاده از آن برای عموم آزاد است

طبقه بندی موضوعی

- آن دسته از دانشجویان که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس می باشد، می بایست هنگام ورود به جلسه  امتحان ، علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی معتبر نیز همراه داشته باشند.

- دانشجویانی که قادر به مشاهده تاریخ امتحانات خود نمی باشند می توانند با مراجعه به پورتال خود در بخش امور آموزشی، قسمت لیست دروس ارائه شده تاریخ امتحانات خود را مشاهده نموده و سپس در تاریخ مقرر به ساختمان شماره 2 مجتمع واحد دماوند مراجعه نمایند.

*البته تمامی این نکات زمانی محقق می شود که بتوانید داخل پرتال خود بشوید،تجریه من نشان می دهد ساعت 5 صبح تا 7 صبح بار ترافیک سایت کمتره و فرصت ورود،همینطور ساعت 2 تا 4 بعدازظهر ؛کلاً فکر کنم پهنای باند طوری هستش که بیشتر از 10 نفر رو نمی تونه هم زمان آنلاین کنه!!!!!!!!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۸
دانشجوی ارشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی